Mobiele Tijdregistratie met de atrea app
Bekijk nu ons webinar en ontdek de voordelen van de Atrea Mobiele app
Tijd telt! En daarom hebben wij tijdregistratie helemaal van deze tijd gemaakt met de mobiele app van Atrea. De Atrea mobiele app is de meest gebruiksvriendelijke manier voor medewerkers om hun gewerkte uren bij te houden en inzicht te krijgen in onder meer verlof en werkroosters. Maar ook leidinggevenden en HR profiteren. Met de Atrea mobiele app is het goedkeuren van verlof en kilometerdeclaraties heel eenvoudig geworden. En doordat medewerkers zelf inzicht hebben in hun uren, krijgt HR veel minder vragen over onduidelijke salarisstroken en vervaldata van verlof.
Kijk nu on-demand en ontdek de voordelen van de Atrea mobiele app
In het webinar komen alle voordelen van de Atrea mobiele app voorbij. We nemen u mee langs alle functionaliteiten van mobiele tijdregistratie tot calamiteitenregistratie. Het webinar is een opname en staat voor u klaar om te bekijken op een moment dat u goed uitkomt.
Mobiele tijdregistratie: Uw medewerkers blij
De ATREA mobiele tijdregistratie app geeft medewerkers de mogelijkheid om plaats- en tijd onafhankelijk inzicht te hebben in alles wat met arbeidstijd te maken heeft. Met de app krijgen zij inzicht in hun verlof en absenties, werkroosters, overuren, contactgegevens van collega’s en hun af- en aanwezigheid. Ook kunnen zij eenvoudig verlof aanvragen en kilometerdeclaraties indienen, zonder dat ze moeten inloggen in ingewikkelde desktopapplicaties. Op deze manier hebben uw medewerkers hun ‘uren’ altijd in hun broekzak.
Mobiele tijdregistratie: De leidinggevende blij
Leidinggevenden kunnen via de Atrea app eenvoudig verlofaanvragen van hun teamleden inzien, beoordelen en goedkeuren. Via notificaties worden medewerkers en leidinggevenden op de hoogte gesteld van nieuwe en goed/afgekeurde aanvragen. Ook kilometerdeclaraties kunnen worden beoordeeld en goedgekeurd vanuit de app.
Mobiele tijdregistratie: HR blij
Doordat medewerkers zelf al hun gewerkte uren eenvoudig en altijd kunnen inzien, kan gedoe over de salarisstroken worden voorkomen. Ook hebben alle medewerkers zelf inzicht in hun openstaande verlofuren en de vervaldata van dit verlof. Dat betekent minder vragen over openstaand verlof en minder uitzoekwerk voor HR.
DE ATREA APP
Tijdregistratie wordt nog makkelijker met de Atrea app
De tijdregistratie software van Atrea kun je zowel op locatie als met de Atrea app gebruiken. Via de app krijgen medewerkers inzicht in gewerkte uren, verlof, absenties, werkroosters, overuren en contactgegevens van collega’s.
De tijdregistratie app is beschikbaar in de Nederlandse, Engelse en Poolse taal en zit standaard in de basismodule.
Maak kennis met de
Atrea mobile app
Bekijk nu direct het on-demand webinar
Na afloop heeft u een goed beeld van de meerwaarde van de Atrea mobiele app naast traditionele tijdregistratiesystemen.
Het webinar is direct beschikbaar na het invullen van het formulier. U ontvangt een link om het webinar te bekijken in uw mail.
- hoe snel en gemakkelijk medewerkers hun boekingen kunnen bijhouden, verlof kunnen aanvragen en werkroosters kunnen inzien
- hoe eenvoudig het is voor leidinggevenden om boekingen en verlof goed te keuren
- wat de voordelen zijn van mobiele tijdregistratie voor HR medewerkers
Tijdens dit webinar laten we u onder andere zien: