Een papieren bezoekersboek is foutgevoelig, tijdrovend en niet meer van deze tijd. Met Atrea bezoekersregistratie kiest de organisatie voor een digitale, gebruiksvriendelijke oplossing die het volledige proces dekt – van aankomst tot vertrek.
Met onze oplossing voldoet de organisatie eenvoudig aan wet- en regelgeving (zoals AVG), verlaagt zij de druk op receptiemedewerkers, en verhoogt zij de gastvrijheid richting bezoekers. Bezoekers melden zich snel en zelfstandig aan, de receptie houdt overzicht, en iedereen weet waar hij of zij aan toe is.
Ervaar hoe eenvoudig bezoekersregistratie kan zijn, vraag vrijblijvend een demo aan en ontdek het gemak van Atrea.
Gebruiksgemak
De installatie van onze hardware en software is binnen no time up and running. Onze interface is daarnaast gemakkelijk en duidelijk in gebruik, waardoor deze eenvoudig te navigeren is.
Meertaligheid
Atrea ondersteunt meertaligheid. Ons systeem is flexibel in te richten op meerdere talen.
Volautomatische communicatie tussen bezoeker en host
Afspraken worden gepland via Atrea via je medewerkers zelf, waardoor de kans op fouten afneemt.
Uitbreiding modules Atrea 7
Breid uw bezoekersregistratiesysteem uit met efficiënte tijdregistratie , toegangscontrole en activiteitenregistratie voor uw medewerkers.
Professioneel visitekaartje
Met Atrea presenteert je bedrijf zich op een professionele wijze aan bezoekers. Jouw receptionist kan zich dankzij Atrea volop richten op het verwelkomen van bezoekers .
Voldoet aan de AVG en ISO-wetgeving
Atrea gaat vertrouwelijk om met de verwerking van persoonsgegevens en slaat deze op een veilige manier op. Daarnaast is het mogelijk om aanvullende informatie - zoals informatie over veiligheidsinstructies - toe te voegen.
Maak een afspraak via de software en nodig de bezoeker uit via de mail.
Met Atrea ontvangt de bezoeker een bevestigingsmail in uw huisstijl.
Bij aankomst meldt de bezoeker zich aan op de iPad.
Bij het aanmelden kan de bezoeker ook aangeven dat men akkoord is met de huisregels en AVG.
Na het aanmelden ontvangt de host een voicecall, een melding in de app of een mail.
En bij het verlaten van het pand meldt de bezoeker zich netjes af.
Naast bezoekersregistratiesoftware kunnen we ook uitbreiden naar tijdregistratie en toegangscontrole voor uw medewerkers. Voor iedere module betaal je per medewerker, zodat je alleen kosten maakt voor wat je gebruikt.
Atrea 7 is hét tijdregistratiesysteem waarmee medewerkers moeiteloos hun gewerkte uren kunnen registreren en inzien, verlof kunnen aanvragen en werkroosters kunnen bekijken. Daarnaast krijgen organisatie met Atrea meer grip op de kosten van arbeid en productiviteit van hun medewerkers.
Atrea 7 is hét access managementsysteem waarmee organisaties eenvoudig toegangsrechten toekennen aan medewerkers op basis van hun werkrooster. Eenmaal binnen heeft de organisatie realtime inzicht in de exacte locatie van medewerkers. Ook handig in geval van een calamiteit.
Er zijn momenteel geen open vacatures.
Bezoek ook onze corporate website: ShareCompany
Bezoek ook onze brand websites: BIQH & MediaMyne
U gaat akkoord met onze privacyverklaring & cookies bij het gebruik van deze website